divendres, d’octubre 20, 2006

Espai cedit per a propaganda electoral

Continuant amb el meu exercici per a esborrar qualsevol indici de prestigi que pugui haver adquirit aquest putu blog, avui parlaré de faltes d'ortografia en les eleccions d'aquest... d'aquest d'això.

Esperava en candeletes el gargall d'Arcadi Espada i finalment ha arribat. Folla't a la dreta està mal escrit. Aquesta "a" sobra. Mireu, jo no sóc qui per a parlar de catàstrofes ortogràfiques. Tant és així que un dia vaig escriure herrata davant mateix d'un editor de vellut.

Però Ae, Clark Kent de la política catalana, actua sempre per omissió interessada, i els seus germans grans del PP van editar uns cartells horrorosos de color blau on es podia llegir Aquestes també son les teves eleccions. Son vol dir que hom s'adorm, o que hom és fill en anglès, o que hom es diu Conrad, però en cap cas és la tercera persona del plural del verb "ser". En Clark això no ho esmenta, en el seu abocador incontrolat, però et perdonem, superheroi, et perdonem. Tanmateix, espero que algú et doni algun dia un caramel de kriptonita, que tu tant et mereixes. I això no és una amenaça terrorista ni res. Això és una brometa.

En Clark porta dies queixant-se que el seu titella no surt per la tele. Bé, el meu partit, el lema del qual no és vota'm a mi per a botar-los a tots, però podria ben bé ser-ho, tampoc no surt mai. Amb tot, jo proposo a la comissió electoral i a CCTRV que ens organitzi un cara a cara als partits menuts, on participin entre d'altres; Partit Humanista de Catalunya, Lluita Internacionalista, Nueva Falange Española, Partit Família i Vida, Partit Antitaurí contra el Maltractament Animal, i com no, Ciutadans i el partit que em donarà de menjar quan estigui a la poltrona del poder, els il·lustres senyors d'Escons Insubmisos.

Segur que no ho fem pitjor que els polítics professionals. Així que ja ho saps, Clark, posa't a la cua per a sortir a la foto. Com tothom, que sembles la senyora que es cola per la cara a la cua del forn de pa. ¿Habráse visto? ¿Quiere un caramelito?

(sispli, vota'm)


-Autor, posa'm una falca electoral!
-Ganes tinc que arribi el 2 de novembre, cony!
-Xit! Joven nacional...



powered by ODEO