divendres, de maig 13, 2005

Aquí tampoco, señor antiguo.

Fa temps en Drals em va fer la cortesia d'enviar-me aquesta foto per la meva col·lecció de fotos rares. No he trobat moment més adequat que aquest per a penjar-la, doncs avui no m'ha passat res d'extraordinari, querido diario. Prometo fer-vos perdre més temps amb noves fotos, sense cap intenció de fer competència a Espais tacats i el seu apèndix fotogràfic.


1.
Posted by Hello


Ep! sí que m'ha passat una cosa, avui. Un contacte m'ha fet anar a aquí. Coincideixo amb el contacte; és una poesia molt bona, que mereix ser publicitada. Ja he fet justícia.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

merci per la publicitat, avui d' extraordinari tampoc m' ha passat res, m' he encarats amb el que vull i no passa i , ben mirat, no serviria de res. no escriuré res fastigosament sentimental, i sí son les tres de la matinada i faig un mutis ;-)

Anònim ha dit...

Pos sí, lo poema estava molt bé. Merci per la recomanació!

subal ha dit...

Gràcies al senyor llibreter, que és el contacte en qüestió... potser ell ens sabrà dir qui s'amaga rere aquell blog...