dijous, de maig 11, 2006

Caure més baix

-Eh, autor.
-Què.
-Què fort, no, això de l'estatut i la crisi de govern, no, quina vergonya, no?
-Uhmm.
-Eh, autor, què fort, no, això de l'estatut i la crisi de govern, no, quina vergonya, no?
-Mira, Subal, jo no sé res. Em limito a llegir coses. I em limito a la inacció, vale? Mira, estava al metro llegint de manera inactiva i em trobo aquesta frase del mestre B.
-Collons, Autor, m'irrites.
-Los editores suelen ser malas personas. Los editores y los críticos y los lectores de las editoriales y los miles de empleadillos que recorren los pasillos tenebrosos o iluminados de las editoriales. Pero los escritores suelen ser peores, porque, entre otras cosas, creen en la perdurabilidad o en un mundo regido por leyes darwinistas o tal vez porque en sus almas anida un espíritu cortesano aún más innoble. Bolaño, Entre Paréntesis.
-Collons, Autor, m'irrites. Em canses, m'esgotes amb aquestes frases, jo vull que expliquis coses més mundanes, recony, que fa sol, la caloreta, saps, que si l'estatutet s'estavella, que si podem parlar ja dels Fets de Maig, que què diu Arcadio Espada... que em fotis un anàlisi de la situació, nen, encara estàs a la Parra!
-Oh, em va mal de ventre, Subal, aquí et quedes.
-Autor, autor, si més no clica allà on posa Publicar entrada, no em deixis inèdit, que més baix ja no caiem!!!
*
¡Isidoro, desaloja la carota!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta aquesta frase del mestre B.

Anònim ha dit...

No accediré a la teva proposta subal, estic trist-i-partit

subal ha dit...

Va, Isidoro, més és va perdre a Cuba, o durant els Fets de Maig del 37.

Ubu, Sheila, encantat de tenir-los per aquí.

Anònim ha dit...

A la vista dels fets, em sumo a les demandes de Subal. A sobre, el tema dels bigotis mai em va acabar de convèncer ;-)