dilluns, d’octubre 01, 2007

Theocratic Girl



powered by ODEO
Valley Girl, Frank Zappa
Ship Arriving Too Late..., 1982


Hola sóc una nena amb trenes i sóc hiperactiva o Transtorn per Dèficit d'Atenció i els papàs m'han portat a un camp d'entrenament on hi havien altres nens i altres nenes i hi havia negrets i negretes really amazing i m'ho he passat molt bé perquè he tingut una o moltes revelacions de la Paraula de Déu que m'han fet plorar molt però de gust perquè quasi em pixo a les calcetes d'alegria i perquè hi havia molts nens i nenes parlant al revés i entornant els ulls i plorant igual que jo perquè han sentit El Missatge de Déu i de fons hi havia la bandera del meu país onejant sota un cel de sang i foc i Justícia Divina en els dies de fúria i d'Armaggedon que esperen a gais avortistes i no creients i al fotut Partit Demòcrata i i i ha estat una experiència súper maca i he decidit finalment que posaré el meu ventre a disposició del Senyor per a parir set servidors temorosos de Déu que se salvaran perquè Déu-ho-vol-Déu-ho-vol ah la venjança del Senyor caurà sobre vosaltres ateus malparits enemics de Déu i enemics dels Estats Units i comunistes ecologistes i terroristes i infidels musulmans de religió de fang i gossos podrits i quan sigui gran i l'Armaggedon hagi acabat amb tots vosaltres m'asseuré en un despatx de color blanc pur del Departament de Justícia i rebré ufanosa diverses subvencions de les fundacions neoconservadores i superevangèliques dels meus papàs i pitjaré el botó de les execucions de negres hispans gais i riuré riuré molt perquè la Venjança i l'Apocalipsi haurà respectat només als més purs d'esperit i a on no arribi l'Esperit del Senyor arribarà el meu dit venjador i recordeu recordeu recordeu que només importa Déu i la Seva Venjança i Déu i la Seva Venjança decidirà si hi ha o no hi ha canvi climàtic i jo estimo a Déu, estimo el meu país i al meu president George W. Bush i buenu si us voleu unir al nostre moviment mireu-vos aquest youtube i assoliu la salvació amb nosaltres. L'any que ve els papàs em portaran de colònies amb el nen endimoniat.



2 comentaris:

Buk ha dit...

Cullons, quina por, tu!

Realment estan tarats, aquests ianquis...

Roi ha dit...

que fills de puta...NO RECICLEN!!!