dimarts, d’abril 25, 2006

Jarabe de palo

-Té, pren-te això.
-Què és això que em subministres via oral, oh, autor?
-Un remei. .
-Puaaaaajjjjj, què és aquesta merda!
-Contra la vanitat, reiet.
-La de qui?
-La teva, estúpid. Té, més sopeta, brrrrrrruuuuuu, aquesta per la maaaaaaaaaah-maaaaaaa!
-Puajjjjj, tio, que m'ofego... què vols, tio, aquest subtítol que li posa el Partal al seu reportatge sobre la catetosfera... m'ha semblat que parlava de la Perifèria*, tio, del meu palau abandonat, del meu teatre buit, tio, no em peguis, tio, no em facis mal...
-Qui t'ha donat aquest link, Subal?
-A tu que t'importa.
-Plafff! Calbot!
-Hosti tio, com et passes, tio, se'm cau la llagrimeta, tio, en Jauss, ha estat en Jauss!


* En referència al títol del subapartat Periferias, los blocs en otras lenguas, de l'article de Partal Blocs, dícese de los weblogs en catalán, pàgina 191 d'aquest interessant pdf.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Diria, Subal, que n'hi ha de més vanitosos que vós que s'haurien d'empassar la "píndola", i que són també perifèrics...

cmc ha dit...

senyor subal. senyor autor.
si volen venir a la fira del cel de madrid un cap de setmana és absolutament indispensable que passi el cap de setmana a casa meva! solament m'han de dir hora i dia i jo estaré esperant-los! tots els dies menys aquest pont de l'1 de maig que visito la nostra terra, de forma que espero veurel's (o veure'ls) a barcelona.
desitjo no creuar-nos.
vostés diràn.