divendres, de setembre 22, 2006

Eulàlia, oh, Eulàlia

-Mercè. Mercè.
-Uhmm? ...Deixa'm...
-Mercè! Desperta't.
-Uhhh... què vols?
-Saps què toca, avui?
-... què...
-Toca ploure.
-...Ahhh... Jo no sé res, pregunta-li al Molina. Jo fa temps que només crec en el sermó del Molina, encara que en Mauri té més sex-appeal, no sé si m'entens, m'entendreix, és com un fill per a mi...
-Noooo, tx-tx-tx, noooo; el teu agnosticisme és pecaminós, li diré a l'Amo. Avui ploc jo. Fotré la teva festa en l'aire, usurpadora, lladregota, maligna, vade retro Satanàs!
-Laia, fa temps que no m'importa un carall la ciutat. Plou, plou, plou, fes el que et vingui en gana. Desitjo continuar dormint eternament i eclesiàstica. Que no em molestin, m'entens?
-Vale. Avui, demà, demà passat plouré. Tu dorm, maca, tu dorm. I els pixapins, desagraïts, sàtrapes, que es calcin. Jo, i només jo, sóc la patrona d'aquesta quadrícula!

*

Saint Eulàlia, since 1687 raining in Mercè's day

&

Manresa vs. Sant fruitós de Bages

(un altre conflicte onomàstic)


*

Bona Festa Major.

Si aquesta matinada arriba la tardor,

aquesta matinada hem de finiquitar-la escoltant això.


powered by ODEO

Vangelis, One more kiss, dear
V.S.O. Blade Runner, 1982